Zeeman Shoplog Hobbyspullen

Bij de zeeman zou je niet gelijk denken aan hobby spullen. Maar toen ik laatst bij de zeeman kwam besloot ik een kijkje te nemen bij de knutselspullen en bij de brei en haakspullen. En daar vond ik best wel wat leuke items tussen.

Zo vond ik tussen de haak en brei spullen deze items. Tussen de knutselspullen vond ik verschillende mooie en leuke papierblokken. Alleen heb ik van deze geen foto's gemaakt. Maar deze kan je vinden tussen de knutsel spullen voor kinderen. Mocht je er benieuwd naar zijn.

Als eerst vond ik deze kabel naalden. Hie deze precies werken kan ik je niet vertellen.  Maar dit ga ik zeker uitzoeken en dan ga ik er iets mee proberen te maken. Heb ik ze in ieder geval in huis. Deze kosten €0,59

Ik had al een setje van deze pompom makers, maar deze kan ik nergens meer vinden. Dus besloot ik er een nieuw setje van mee te nemen. Deze zijn echt heel handig en gaan heel lang mee. Tenzij je ze kwijt raakt natuurlijk! Deze kosten €0.89 voor een set van drie. 

De prijzing van zeeman vind ik soms nogal eens lastig omdat ik mij vaak nogal eens vergis in de prijzen, omdat er twee van opstaan. Ik vond dit voorheen echt stukken makkelijker toen er nog een prijs op stond.

Als laatst deze punch needle. Hier had ik al weleens van gehoord, maar nog nooit geprobeerd. En ben hier echt benieuwd naar.

In de set krijg je de punch needle zelf, twee extra naalden en een ijzerdraad ding om de draad door de punch needle te kunnen doen.

Deze kost €2.99. Lijkt mij best een redelijk prijs voor zoiets. Ben wel benieuwd naar de kwaliteit en of ik het iets ga vinden om te doen. Maar naar wat ik er over heb gezien op YouTube lijkt het mij erg leuk om te doen.
Op de achterzijde staat nog een beschrijving en in de verpakking zelf zit ook nog een beschrijving. 

Ook waren er nog verschillende andere producten te vinden tussen de knutsel spullen en de brei en haak spullen. Dus zeker de moeite waard om er eens een kijkje jij te nemen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?