L'annon Pure Care Amber Drops Hydro Lock

Via social media vraag ik wel vaker gratis samples e.d. aan. Zo kan je parfumsample, crème samples en zelfs make-up sample aanvragen. Eigenlijk van vrij veel dingen zijn op social media en internet wel gratis samples te vinden. Zo ontving ik laatst via de post een sample van de L'annon Pure Care Amber Drops Hydro Lock serum.

De sample kwam in dit mooi uitziende kartonnen verpakking. Ziet er al best luxe uit vind ik zelf zo. De meeste facecare samples zitten meestal in kleine zakjes, maar deze sample niet. 
Het serum zit in een mini flesjes met een pipetje. Naast dat dit echt de meest schattige sample is qua formaat, ziet dit er ook nog eens heel luxe uit. Heeft veel meer uitstraling dan een sample die in een zakje komt.

Ook kan je goed de goudkleurige serum zien. En je kan het door het pipetje ook veel beter doseren dan wanneer het in een zakje had gekomen.

Ik heb het serum nog niet uitgeprobeerd, omdat dit een olieachtig serum is. Deze gebruik ik liever in de herfst en de winter, dan in de lente en de zomer. Daarom dat ik deze bewaar tot het najaar en de winter. Maar ik kan al wel vertellen dat de geur ervan heel subtiel is.

Reacties

  1. Wat leuk te lezen dat je ten eerste het product goed ontvangen hebt. En dat je het ontwerp en verpakking zo mooi beschrijft en mooi vindt. Dank namens L'ANNON. Warme groet Anita 🤍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed te lezen dat je het product goed ontvangen hebt. En dat je het ontwerp en verpakking zo mooi beschrijft en heel mooi vindt. Dank namens L'ANNON. Warme groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?