La Femme oogschaduwpallet

Van het merk La Femme zijn verschillende producten te koop.
Waaronder verschillende oogschaduwpaletten.
Vandaag ga ik een van mijn oogschaduwpaletten reviewen.
Zou dit palette ook zou goed gepigmenteerd zijn als mijn groene palette ?
Lees dan snel verder voor de review!
 

 Het palette heeft een doorzichtige deksel met daarop La Femme.
Opzich oogt dit wel iets goedkoop, maar ik vind zelf dat het gaat om het product dat erin zit en niet om de verpakking.
Alhoewel een mooie verpakking ook leuk is!
Wel zijn de oogschaduws en de blushes hierdoor goed te zien.
 Bij het palette krijg je er ook een applicator bij.
Zelf gebruik ik liever mijn eigen kwasten, maar voor highlighter in de binnenste ooghoek aan te brengen is de applicator wel weer heel handig!
Ook zien de oogschaduws er in de verpakking al heel mooi uit.
 Maar wanneer je ze aanbrengt zie je pas goed hoeveel pigment de oogschaduws hebben!
Ze zijn echt goed gepigmenteerd en hebben een mooie kleur.
Alle swatches zijn een veeg!
Ook zitten er in dit palette twee blushes.
Deze zijn ook best redelijk gepigmenteerd en mooi van kleur.
En hoewel de pans niet erg groot zijn, kan je er best goed bij met een blushkwast!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?