Hema blending brush


Om een ooglook er mooi en netjes uit te laten zien is een blending brush echt een musthave.
Hiermee kan je kleuren in elkaar vervagen, de arcadeboog aanzetten en harde lijnen vervagen.
Hierdoor krijg je een mooie ooglook.
Een blending brush die ik al een tijd in mijn stash heb zitten is die van de Hema.

Deze heeft een zwart handvat die vrij stevig aanvoelt en wijd uitstaande en zachte haren.
Voor een blending brush is het belangrijk dat de haren ervan wat wijder en fluffy zijn.
Hierdoor kan je dan de oogschaduw goed vervagen, zodat er geen harde lijnen meer in je ooglook zijn.

De haren voelen zacht aan en zijn voor zover ik weet synthetisch.
Dus de haartjes hebben een goede kwaliteit voor nepharen.
Erg fijn.
Want een prikkende blending Brush voelt niet fijn en werkt dat ook niet, omdat deze dan meestal wat stugger zijn.

Hier kan je goed zien dat de haren wijd uit elkaar staan.
Ik gebruik deze blending brush al enige tijd en heb er zelfs laatst nog een tweede bij gekocht.
En ik kan je zeggen, deze brush werkt erg fijn en blendt je oogschaduw erg goed.
Wat zorgt voor een mooie ooglook.
Ik kan je deze zeker aanraden als je er naar een op zoek bent.
De prijs is ook budget ik betaalde er rond de €3 voor.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?