Sally Hansen Fuzzy Coat lakjes


De laatste tijd zie je bij veel verschillende merken textuur nagellakken voorbij komen.
Dit is nu echt een grote trend en wel een erg leuke trend, moet ik eerlijk zeggen.
Sally Hansen heeft nu de Fuzzy Coat lakjes in het assortiment.
Dit zijn textured nail color lakjes met een soort van sliertjes erin, die je los kan dragen of als topcoat over een ander lakje heen.
In totaal zijn er acht Fuzzy Coats, waarvan ik er vier heb.

Ik vind de lakjes er erg leuk uitzien en was er dan ook erg benieuwd naar om ze te proberen.
De lakjes zijn geïnspireerd op de laatste catwalk shows.
De flesjes vind ik erg goed uitzien.
Wel vrij basic, maar met zulke leuke sliertjes kleuren heeft het flesje ook niet veel opsmuk nodig.

Hier kan je de sliertjes goed zien.
Je zou het ook kunnen vergelijken met mini vruchtenhagel ;)
Ik vind het er al leuk uitzien in het flesje.

Het kwastje vind ik erg fijn lakken, doordat deze een fijn formaat heeft.
En brengt de lak makkelijk aan.
De namen zijn ook leuk bedacht.

300 Peach Fuzz -  perzik en gele sliertjes
500 Fuzz Sea - lichtblauw en lichtgroenen sliertjes
700 Wool Knot - lichtblauw en witte sliertjes
800 Tweedy - zwart en witte sliertjes

De lakjes vind ik zelf het leukst om als topcoat over een ander lakje te dragen.
Je kan ze wel los dragen, maar dan heb je of redelijk dikke laagjes of veel dunne laagjes nodig om deze geheel dekkend te krijgen.
Het leukst vind ik om ze over een contrasterende kleur te dragen.
Dus een roze lakje met daarover Tweedy (zwart met witte sliertjes).
Zijn veel leuke kleurcombinaties mee te maken!

Hier heb ik Wool Knot over een donkerblauw lakje gedaan.
Ik vind het er erg leuk uitzien en door de donkerblauw kleur vallen de sliertjes goed op.
Dit zijn overigens twee laagjes van de Fuzzy Coat.
Wanneer je deze als topcoat draagt is deze er vrij makkelijk af te halen.
Maar dit wordt een stuk lastiger wanneer je dit lakje geheel dekkend draagt.
Dan is deze er wat moeilijker af te krijgen.
De houdbaarheid is echt prima, bij mij blijft de fuzzy coat er 3 a 4 dagen mooi opzitten.
De Sally Hansen Fuzzy Coats vind ik erg leuke lakjes om als topcoat over een ander lakje heen te dragen.
Om ze los te dragen vind ik het iets minder, daarvoor heb je iets teveel laagjes nodig en zijn lastig totaal dekkend te krijgen.
Ook de kleurtjes vind ik erg leuk.

De lakjes zijn te koop bij o.a de drogist en Ici Paris XL.
En kosten €9,99.

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?