Miss Sporty Perfect Colour Lipsticks


Miss Sporty had de Perfect Colour Lipsticks al in het assortiment zitten, maar sinds kort zijn deze helemaal in het nieuw gestoken en hebben een andere huls gekregen.
Ook zijn er een aantal nieuwe kleuren aan het assortiment toegevoegd.

De huls is glanzend zwart met halverwege een doorzichtige gedeelte.
De lipstick ziet er op deze manier strak en luxe uit.
Erg mooi.

Door het doorzichtige gedeelte kan je de kleur van de lipstick zien.
Erg handig, want zo kan je precies zien welke lipstick je te pakken hebt.

De lipsticks die ik heb zijn:

  • 9 Innocence
  • 22 BB Nude
  • 39 Sweet Berry

Ook zit er onder de lipsticks een stickertje met de kleur en de naam erop.

Wanneer je de dop eraf haalt komen deze kleuren lipstick te voorschijn.

Innocence is een heel lichte, bijna bleek roze kleur.
En om heel eerlijk te zijn had ik bij de kleur al meteen zo iets van, gaat die kleur mij wel staan.
Want ik vind het een erg lichte en koele roze kleur, een beetje aan te van het goede.

BB nude is een bruinige nude kleur.
Een my lips but better kleurtje.

Sweet Berry is een bessenroze kleur die eigenlijk altijd wel goed is.
En altijd wel netjes staat.


De pigment van de lipstick is erg goed.
Op de swatsches heb ik slechts een veeg gedaan.


Ai, hier was ik al bang voor.
Innocence staat niet echt mooi bij mijn huidskleur, te koel en te bleek roze.
Staat niet echt goed en ook niet echt passend, om het maar zo te noemen, daarom zal je mijn deze dan ook niet zien dragen.
Alhoewel deze mijn moeder wel weer mooi staat en daarom heb ik deze ook aan mijn moeder gegeven.
Het ligt maar net aan je huidskleur en wat je er zelf van vind.
Ik vind het voor mij maar niks.


Een erg mooie nude lipstick is BB Nude.
Deze heeft een bruine tint erin, waardoor deze je lippen er niet zo bleek uit laat zien als bij sommige nude liptsick.
Een nude kleur die mij prima en mooi staat.
En die erg mooi past bij opvallender ooglooks.

Deze vind ik ook heel mooi, Sweet Berry.
Een mooie en knallende bessenroze kleur die iedereen wel mooi zal staan.

De lipsticks zijn alle drie erg goed gepigmenteerd en creamy.
Ook blijven ze goed en netjes op hun plek en overleven makkelijk een hapje en drankje.
In totaal zitten er 17 lipsticks in het assortiment.
Dus voor ieder is er wel een lipstick te vinden.
Ik vind BB Nude en Sweet Berry in ieder geval erg fijn en mijn moeder de kleur Innocence.

Prijs: € 2,49

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?