Duo review Maybelline The colossal volume express mascara 100% black & Cat eyes mascara

Vandaag een duo review over twee mascara's van Maybelline.
De The Colossal Volume Express mascara 100% black en The Colossal Volume Express mascara cat eyes.
Beide eenzelfde soort mascara, maar een net even andere variant.
De eerste is de basic variant van deze lijn en de cat eyes zou de cat eyes look moeten geven.
Als je snapt hoe ik het bedoel.

Als eerst de The Colossal Volume Express mascara 100% black.
Een erg lange naam voor een mascara.
De verpakking is vrij dik en is knallend geel met zwarte letters.
Lekker opvallend in je stash.

Het borsteltje heeft synthetische haartjes.
Het borsteltje is vrij groot, want soms nog weleens lastig kan werken bij je onderwimpers.
Separeert je wimpers goed en maakt ze echt goed zwart.
Hier hou ik zelf altijd wel van.

De cat eyes variant verschilt qua huls niet veel.
Ook knallend geel, alleen heeft de dop hier panter vlekken.
En de tekst is goud/bruin kleurig.
Leuk printje overigens.

Het borsteltje is wel totaal anders.
Deze is gebogen, waardoor je er meer volume mee kan creëren.
Al moet ik zeggen dat het volume niet heel anders is dan bij de normale variant.
Deze is namelijk precies hetzelfde, maar wel goed.
En ook deze mascara separeert je wimpers goed en geeft een mooie zwarte kleur.
Deze is wel iets makkelijker om bij je onderste wimpers te gebruiken, vanwege het dunne formaat.

De volume van beide mascara's mag dan wel geen verschil hebben, maar deze is wel erg goed.
Het geeft je wimpers een goede zwarte kleur en volume.
Dit heb ik nog niet bij veel andere mascara's gezien, maar echt bij een paar.
De colossal volume express mascara, welke variant maakt mijn niet uit, vind ik dan ook altijd erg fijn.

Deze mascara had ik toen ik net begon met make-up ook al eens gehad en toen vond ik deze erg fijn.
Daarna had ik deze een tijd niet meer gekocht tot ik een tijd terug deze mascara's in de aanbieding zag.
En ik kan wel zeggen dat deze mascara's tot mijn favoriete behoren.

En nog fijn is dat de mascara ook geen klontjes geeft en je wimpers totaal niet aan elkaar laat plakken.

De prijs is wel wat duurder dan een mascara van essence of catrice, deze zitten namelijk rond de €15.
Niet echt goedkoop voor een drogisterij merk, maar wel erg goed.
Dus een tip van mij is om ze in de aanbieding te kopen en dan een paar tegelijk.
Ik kocht de namelijk toen het 2 voor €8 was.
Nog niet echt budget, maar een stuk beter dan de volle €15.

Maar echte aanraders, ik ben er in elk geval een fan van!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?