Hema kohl pencil wit

Ik was al een tijdje op zoek naar een goed wit kohl potlood, maar kon deze nergens vinden in de winkels.Bij mijn oogpotloden kan je verschillende kleuren vinden, alleen wit had ik er nooit tussen staan.Terwijl dit toch wel een must have voor in je stash is.Toen kwam ik deze tegen bij de Hema.Benieuwd of dit witte kohl pencil goed is? Lees dan snel verder!

Het kohl potlood ziet er vrij basic uit.
Gewoon zwart met wat witte details, niet erg bijzonder.
Maar ziet er prima uit voor een kohl potlood.

Op het kohl potlood staat ''Kohl Pencil 37''.
Niet veel bijzonders en ook geen kleurnaam of iets dergelijks, echt geheel basic.
Maar geen enkel make-up product bij de Hema heeft een naam, dus dat is niet zo bijzonder.

Het is een potlood dat je moet slijpen om weer een nieuwe punt eraan te krijgen.
Prima, al vindt ik van die automatische potloden net wat fijner.
Omdat ik vaak mijn puntenslijper voor mijn oogpotloden kwijt ben.

Het kohl potlood is een wit zonder enige shimmer of iets.
Dit is juist wat ik zocht.
En deze werkt ook nog eens goed!
Het heeft een goede witte kleur en blijft ook nog eens goed zitten op je waterlijn.
Want door deze op je waterlijn aan te brengen, lijken je ogen optisch groter/opener.
Een erg fijn kohl potlood voor maar €2, dus ook nog eens een fijne prijs.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?