Doorgaan naar hoofdcontent

Stash - Nagellakstash blauw, groen en gele lakjes




Inmiddels zijn we aangekomen bij het zesde deel van de nagellak stash reeks.
Dit keer laat ik jullie al mijn blauwe, groene en gele lakjes zien.









Laten we beginnen met de Essence lakjes.
Hier nog een aantal van de oude collectie en wat nieuwere flesjes.
En ook een verdwaald LE lakje ;)

De andere lakjes van Essence.
Dit zijn allemaal LE lakjes.
Ik heb gemerkt dat ik, bij zowel mijn make-up stash als bij mijn nagellakstash, veel LE producten heb.

Nog een deel van de Essence LE lakjes.

Twee holografische lakjes van de Hema.

Lakjes van Gosh.
Die al vrij ''oud'' zijn en dus waarschijnlijk niet meer in het assortiment te vinden zijn.

Vier lakjes van de H&M.

Lakjes van de Action.
De lakjes drogen erg snel en er zijn leuke kleuren bij.
Alleen soms kunnen deze lakjes wel erg stinken.

Verschillende lakjes waar ik er, in de lade, maar een aantal van heb.
Eerste rij: Le Femme, twee casuelle neon lakjes, Etos lakje, Wibra lakje.
Tweede rij: Miss Sporty lakje, Fogan neon lakje, This is it lakjes van de intertoys, UV nagellak van W7, Intertoys This is it lakje.

Lakjes van Rimmel.

Nog een aantal lakjes waar ik er maar een aantal van heb.
Sally Hansen, L'oreal Resist & Shine, Maxfactor Glossfinity, Maybelline forever strong, Onbekend merk, O.P.I en als laatste een lakje van Teeez.

Catrice lakjes, zowel oude als wat nieuwere.

Een aantal oude LE lakjes.

Dit waren alweer mijn blauwe, groene en gele lakjes.
Hierna nog maar drie artikelen over mijn nagellakstash.
Dus we komen bij het eind van de stash reeks in de buurt.
Ik dacht eerlijk gezegd dat dit minder werk dan een filmpje zou zijn, maar niets blijkt minder waar.
Maar op deze manier zijn wel alle lakjes goed te zien.

Ik vindt vooral koningsblauwe en donkerblauwe lakjes erg mooi.
Wat vindt jij van blauwe, groene en gele lakjes?

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice LE Travellight Story

Cruise Collecties van bekende ontwerpers combineren maritieme elementen met de trends van de jaren ’50. De reisproducten van de limited edition Travelight Story, die verkrijgbaar is in juli, zijn hier geheel op geinspireerd en dit is terug te zien in de make-up. Kijk je mee?

Vrijdag de 13e, onzin of toch niet?

Bang zijn voor zwarte katten of niet onder ladders doorlopen omdat dit ongeluk zou brengen. Vandaag is het Vrijdag de 13e. In de volksmond zou Vrijdag de 13e een ongeluksdag zijn. Maar is Vrijdag de 13e nu complete onzin of toch niet? Ik ging op onderzoek uit!

Anderen dingen voor je laten bepalen, yes or no?

Je hoort wel eens mensen zeggen, je moet het zus of je moet het zo doen. Ook op het internet zie je dat velen voor anderen willen bepalen wat het beste is en hoe ze het moeten doen. Maar is het wel juist om andere mensen dingen voor jou te laten bepalen?