Angel Wings Collection sieraden

Laatst kreeg ik van mijn moeder een erg mooi cadeau.
Deze zaten verpakt in deze mooie doosjes van de Angel Wings Collection.


In de twee doosjes zaten twee zilveren kettingen van de Angels Wings Collection.
Deze hele sieraden lijn bestaat uit sieraden met engelenvleugels erin verwerkt.
Ik wilde al een hele tijd erg graag deze kettingen hebben en laatst kreeg ik deze van mijn moeder.
Hoe lief!!

De eerste ketting heeft een klein blauw hartje van edelsteen met twee kleine engelenvelugeltjes.
En met er boven ''love'' en ook in de letters zitten kleine steentjes.
Heel erg mooi.

De tweede ketting heeft grote engelenvleugels met kleine steentjes erin.
Met de vleugels aan de onderkant opengwerkt.
Ook erg mooi.

Ik vindt het echt erg lief dat ik deze van mijn moeder heb gekregen en ben er erg blij mee.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?