Stash - Nagellakstash zilver, wit, zwart en grijs

Vandaag het op een na laatste nagellakstash artikel.
Dit keer de lade uit mijn helmer kastje met de kleuren zilver, wit zwart en grijs.


Zoals je bij de voorgaande stash artikelen heb kunnen zien heb ik in elke lade wel lakjes van Catrice zitten.
Zo ook in deze lade.

3 lakjes van MAX van de Action.
Het witte lakje komt ook van de Action en is ook van MAX, maar deze zat in een French manicure setje.

Twee mini lakjes van Nivea, waarvan een een back-up is.
Deze zijn echt perfect om een french manicure mee te maken en werken heel fijn door het aparte kwastje.

Twee witte parelmoer lakjes van Maybelline.

Lakjes van Gosh.

Wat overige lakjes.
2true, 2 lakjes van Rimmel, Miss Sporty en W.I.C

Twee Hema lakjes, waarvan de witte erg fijn is.

Alle LE lakjes van Essence.

Nog een aantal LE lakjes van Essence en een paar oude lakjes van Essence.

Zo, dit was alweer het op een na laatste deel van mijn nagellakstash.
Dit is wel een van de langste stash reeks die ik ooit heb gedaan op mijn blog.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?