Stash - Mini Stash

Regelmatig hebben jullie op mijn blog al stash artikelen gezien, maar ik heb nog nooit mijn mini's/reisverpakkingen stash laten zien.
Dus bij deze mijn mini's stash.
Kijk mee naar welke producten er inzitten!


Ik heb niet erg veel mini's, maar ik vindt het altijd handig om een klein aantal op voorraad te hebben.
Dit zijn overigens niet alle mini's die ik heb.
Een deel zit ook in mijn toilettasje dat ik in mijn tas heb zitten.
Daar zijn ze ook erg handig voor overigens, om in je tas mee te nemen.

Ik bewaar ze overigens in een klein groen plastic mandje.

Als eerste een aantal oliën.
Erg handig als je, net als ik, niet zo gek bent op olie maar toch graag een aantal wil hebben voor wanneer je in de winter bijv. een droge huid hebt. 
Zelf vindt ik mini verpakkingen hier echt ideaal voor, vooral omdat ik in de winter deze wel gebruik en precies genoeg heb aan zo'n kleine verpakking.
Dit zijn oliën van Arganwinkel, Karama en weleda.
Alledrie echt fijne merken en ik zelfs met zulke kleine flesjes nog best lang kan doen. 

Ook heb ik een aantal mondverzorgingsproducten.
Twee kleine tandpasta's en een beautysleep whitner product.
De tandpasta's zijn altijd handig om te hebben, mocht je ineens zonder tandpasta komen te zitten en er zijn geen winkels open.
Een kleine weleda lavender creamy body was en een conditioner van Goldwell.
Ook zijn kleine verpakkingen altijd handig om een product uit te proberen.
Zodat je kan kijken of het product iets voor je is en je niet gelijk een grote verpakking hoeft te kopen.

Dan nog een aantal sample zakjes van het merk Neutral.
Een erg fijn merk.
De laatste tijd reageert de huid van mijn gezicht totaal niet goed meer op facewashes.
Welk merk ik ook gebruik, of het nu biodermal of nivea is, mijn huid word heel droog en gevoelig en krijgt allemaal kleine puistjes.
Het enige waar ik dit niet bij krijg is bij de douchegel van neutral, hier was ik nu mijn gezicht mee en dit gaat prima.
Ook de babyolie is overigens een superfijn product om te gebruiken in plaats van een nachtcreme.
Doe een kleine beetje op je gezicht en de volgende dag is je gezicht net een babyhuidje.

De laatste tijd vindt ik ook Yves Rocher erg fijn en hier bestel ik ook met enige regelmaat producten.
Vaak krijg je er ook samples bij, altijd leuk.
Alleen zijn wel altijd de foundations te donker voor mij, maar ja ik heb nu eenmaal altijd de allerlichtste kleur.
En soms is deze dan nog net te donker of verkeerd van kleur.
Dus dan is het niet zo gek dat de foundation samples niet altijd bij mijn huid passen.
Hier zie je een foundation sample, twee parfumsamples, een dagcreme in tube en drie creme's in sample zakjes.

Dit waren al mijn mini's/reisverpakkingen die op het moment in het bakje zitten.
Hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?