Wibi's Praatjes - Dierendag

 
Hallo allemaal,

Pssst, zal ik jullie eens iets vertellen?
Ik ben morgen jarig.
Nouja een heel klein beetje dan, want ik ben eigenlijk geboren op 3 December.
Maar morgen heb ik een extra verjaardag ingelast!

Want morgen is het dierendag.
En dan zijn wij allemaal, ik en de andere dieren, toch allemaal wel een beetje jarig.
Let's Party!!!!
Zelf houdt ik het een beetje rustig, want ik ben ook al niet de jongste parkiet meer.
Al vindt ik een feestje maken nog steeds erg leuk.
 
En ook voor mijn vogelvriendjes buiten is het een klein beetje feest.
Marjolein heeft een aantal voerbolletjes opgehangen en er komen nu heel veel musjes op visite op de veranda.
Toch wel erg leuk.
Heb ik ook weer eens een dierenvriendje om mee te praten, ook wel weer eens gezellig.

Ga mij nu alvast voorbereiden op mijn feestje morgen, want misschien krijg ik wel wat extra lekkers!

Doei!!
Veel vleugeltjes van Wibi!









Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?